To jest post archiwalny z dnia: 13 listopada 2024, 15:37,
zobacz aktualną wersję tego wpisu

Ekspert ds. adaptacji rozwiązań cyfrowych w doradztwie metodycznym

Dyrektor Ośrodka Rozwoju Edukacji w Warszawie, Aleje Ujazdowskie 28, 00-478 Warszawa, poszukuje kandydatki/kandydata na stanowisko: ekspert ds. adaptacji rozwiązań cyfrowych w doradztwie metodycznym w projekcie Opracowanie rozwiązań zapewniających dostęp do wysokiej jakości zindywidualizowanego i spersonalizowanego doradztwa metodycznego w Wydziale Projektów.

Wymiar etatu pracownika: 40 godz. tyg. (cały etat) lub 20 godz. tyg. (2 x pół etatu)

Miejsce pracy: siedziba ORE / praca zadaniowa

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na ww. stanowisku będzie należało:

  • zapewnienie optymalnych rozwiązań do współpracy na poziomie funkcjonowania internetowej platformy dla sieci współpracy i samokształcenia;
  • wsparcie tworzenia cyfrowego warsztatu pracy doradcy metodycznego (DM) dla uczestników projektu;
  • współpraca z zespołami ekspertów (omawianie zagadnień w zakresie poprawności stosowania procedur, wytycznych i standardów w zakresie merytorycznych aspektów realizacji projektu);
  • współpraca i konsultacje z DM/nauczycielami konsultantami na etapie wdrażania i realizacji szkoleń oraz sieci współpracy i samokształcenia;
  • zapewnienie spójności w działaniach z wykorzystaniem technologii w kontekście standardu pracy DM;
  • weryfikacja poprawności stosowania standardów dostępności w zakresie cyfrowym;
  • realizacja wdrożeń z wykorzystaniem sztucznej inteligencji pod kątem rozwoju osobistego DM oraz wdrożenia rozwiązań cyfrowych i rozwijania nowych kompetencji w pracy DM;
  • udział w pracach zespołu ekspertów merytorycznych w zakresie opracowania ram wymagań w zakresie przeprowadzenia diagnozy stanu doradztwa we współpracy z wyłonionymi wykonawcami, na podstawie wyników diagnozy z zadania 1. i doświadczeń zgromadzonych w ramach sieci;
  • projektowanie oraz realizacja koncepcji merytorycznej i kreatywnej materiałów dydaktyczno-szkoleniowych;
  • współpraca z zespołami ekspertów (omawianie zagadnień w zakresie poprawności stosowania procedur, wytycznych i standardów w zakresie merytorycznych aspektów realizacji projektu);
  • udział w pracach merytorycznych służących opracowaniu ramowych programów szkoleń i pakietów do prowadzenia szkoleń dla DM.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

Niezbędne:

  • wykształcenie wyższe informatyczne (preferowane kierunki: informatyka, inżynieria oprogramowania, technologie informacyjne w edukacji lub pokrewne);
  • co najmniej 5-letni staż pracy;
  • co najmniej 5-letnie doświadczenie w pracy związanej z rozwiązaniami cyfrowymi;
  • minimum 5 lat doświadczenia zawodowego w obszarze administrowania systemami informatycznymi;
  • doświadczenie w zakresie projektowania rozwiązań IT i wykorzystania sztucznej inteligencji w edukacji;
  • doświadczenie w przygotowywaniu lub realizacji kursów doskonalących na platformie internetowej, w tym moderowanie i aktywizowanie uczestników;
  • znajomość standardów WCAG;
  • doświadczenie w pracy zespołowej i umiejętność współpracy w zakresie wypracowywania rozwiązań;
  • umiejętność redagowania dokumentów merytorycznych, informacji, instrukcji itp.;
  • znajomość prawa oświatowego i aspektów prawa autorskiego.

Pożądane:

  • znajomość jęz. angielskiego;
  • znajomość przepisów prawa, w tym prawa unijnego; znajomość ustawy PZP;
  • umiejętność współpracy w zespole;
  • odpowiedzialność;
  • umiejętność pracy pod presją czasu;
  • kompetencje związane z prowadzeniem szkoleń, warsztatów oraz sesji konsultacyjnych dla pracowników placówek doskonalenia nauczycieli;
  • umiejętność współpracy w zespole oraz z osobami na różnych szczeblach organizacji;
  • łatwość uczenia się oraz nastawienie na rozwój i stałe poszerzanie wiedzy zawodowej.

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  1. CV
  2. Kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie.
  3. Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji.
  4. Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe.
  5. Podpisane oświadczenieo wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru (rekrutacji) o treści: „Zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r.) wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Ośrodek Rozwoju Edukacji w Warszawie, moich danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko, na które aplikuję”.

Dostępność:

Ośrodek Rozwoju Edukacji (ORE) jest pracodawcą równych szans w zatrudnieniu. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Jeśli Pani/Pan jest osobą z niepełnosprawnością, może skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu. Prosimy wraz z dokumentami aplikacyjnymi złożyć kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ORE, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.

Informacja RODO:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r.), dalej „RODO”, Ośrodek Rozwoju Edukacji w Warszawie informuje, że:

  1. Administratorem państwa danych osobowych jest Ośrodek Rozwoju Edukacji z siedzibą w Warszawie (00-478), Aleje Ujazdowskie 28, e-mail: sekretariat@ore.edu.pl, tel. 22 345 37 00.
  2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się skontaktować poprzez e-mail: iod@ore.edu.pl lub pisemnie, przekazując korespondencję na adres siedziby Administratora, wskazany w punkcie 1.
  3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia aktualnej rekrutacji w związku z koniecznością wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze w zakresie, w jakim jest to niezbędne dla realizacji Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021–2027 (dalej: „Program”) na podstawie zgody wyrażonej w zakresie dobrowolnie podanych przez Państwa danych w związku z uczestnictwem w rekrutacji, jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, a także w celu realizacji zadań powierzonych beneficjentowi w związku z realizacją Programu, w tym:
    • potwierdzania kwalifikowalności wydatków;
    • wnioskowania o płatności do Komisji Europejskiej;
    • raportowania o nieprawidłowościach;
    • ewaluacji;
    • monitoringu;
    • kontroli;
    • audytu;
    • sprawozdawczości;
    • działań informacyjno-promocyjnych.
  4. Podstawą prawną przetwarzania danych jest konieczność realizacji obowiązków spoczywających na Administratorze (art. 6 ust. 1. lit. c oraz art. 9 ust. 2 lit. g RODO), Ustawy z dnia 28 kwietnia 2022 r. o zasadach realizacji zadań finansowanych ze środków europejskich w perspektywie finansowej 2021–2027 oraz przepisów prawa europejskiego i krajowego:
    • Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2021/1060 z dnia 24 czerwca 2021 r. ustanawiającego wspólne przepisy dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Funduszu Spójności, Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji i Europejskiego Funduszu Morskiego, Rybackiego i Akwakultury, a także przepisy finansowe na potrzeby tych funduszy oraz na potrzeby Funduszu Azylu, Migracji i Integracji, Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego i Instrumentu Wsparcia Finansowego na rzecz Zarządzania Granicami i Polityki Wizowej;
    • Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2021/1057 z dnia 24 czerwca 2021 r. ustanawiającego Europejski Fundusz Społeczny Plus (EFS+) oraz uchylającego rozporządzenie (UE) nr 1296/2013 (Dz. Urz. UE L 231 z 30.06.2021, s. 21, z późn. zm.);
    • Ustawa z dnia 28 kwietnia 2022 r. o zasadach realizacji zadań finansowanych ze środków europejskich w perspektywie finansowej 2027–2027, w szczególności art. 87–93;
    • Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego;
    • Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych.
  5. Podanie danych jest niezbędne do realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3. Konsekwencje niepodania danych osobowych wynikają z przepisów prawa, w tym uniemożliwiają udział w projekcie realizowanym w ramach Programu.
  6. Państwa dane osobowe mogą zostać również powierzone specjalistycznym firmom, realizującym na zlecenie Instytucji Zarządzającej lub pośredniczącej ewaluacje, kontrole i audyt w ramach Programu.
  7. Odbiorcami państwa danych osobowych mogą być:
    • podmioty, którym Administrator lub odrębni administratorzy powierzyli wykonywanie zadań związanych z realizacją Programu, a także eksperci, podmioty prowadzące audyty, kontrole, szkolenia i ewaluacje;
    • instytucje, organy i agencje Unii Europejskiej (UE), a także inne podmioty, którym UE powierzyła wykonywanie zadań związanych z wdrażaniem Programu;
    • organy Komisji Europejskiej, minister właściwy do spraw finansów publicznych, prezes Zakładu Ubezpieczeń Społecznych;
    • podmioty, które wykonują dla nas usługi związane z obsługą i rozwojem systemów teleinformatycznych, a także zapewnieniem łączności, np. dostawcy rozwiązań IT i operatorzy telekomunikacyjni.
  8. Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w punkcie 3.
  9. Dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji i nie będą profilowane.
  • Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
  • W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługują Państwu następujące uprawnienia: prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w każdym czasie, prawo do sprzeciwu oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych – w przypadku gdy osoba uzna, że przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy RODO lub inne krajowe przepisy regulujące kwestię ochrony danych osobowych obowiązujące w Polsce.

Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie kompletu dokumentów do kancelarii (pok. 103) w siedzibie ORE w Warszawie, Al. Ujazdowskie 28, lub pocztą w terminie do dnia 22 listopada 2024 r. do godz. 16:00 na adres: Ośrodek Rozwoju Edukacji, Aleje Ujazdowskie 28, 00-478 Warszawa, z dopiskiem na kopercie: Oferta pracy na stanowisko: ekspert ds. adaptacji rozwiązań cyfrowych w doradztwie metodycznym.

Za dokumenty dostarczone w terminie uznaje się również dostarczenie kompletu dokumentów drogą elektroniczną na adres mailowy: rekrutacje@ore.edu.pl w terminie do dnia 22 listopada 2024 r. do godziny 16.00. W temacie e-maila proszę wpisać: Oferta pracy na stanowisko: ekspert ds. adaptacji rozwiązań cyfrowych w doradztwie metodycznym.

Rekrutacja składa się z następujących etapów:

  1. Weryfikacja formalna dokumentów (do następnego etapu zostaną zakwalifikowane osoby, które złożą w terminie kompletne wymagane dokumenty).
  2. Analiza merytoryczna ofert spełniających wymagania formalne (do następnego etapu zostaną zakwalifikowane osoby, które spełniają wymagania wskazane w ogłoszeniu);
  3. Rozmowa kwalifikacyjna.