To jest post archiwalny z dnia: 6 czerwca 2018, 12:44,
zobacz aktualną wersję tego wpisu

Prowadzone rejestry i ewidencja

  1. Rejestry spraw załatwianych w komórkach organizacyjnych – kierownicy komórek organizacyjnych
  2. Rejestr wydanych upoważnień i pełnomocnictw – Zespół Sekretariatów
  3. Centralny rejestr umów – wg właściwości
  4. Rejestr zaświadczeń wydanych przez ORE oraz Rejestr certyfikatów/zaświadczeń wydanych przez partnerów i wykonawców zleceń (dotyczy form doskonalenia) – Wydział Administracyjny
  5. Wykaz przepływów pomiędzy systemami – Zespół Gospodarczy
  6. Rejestr upoważnień do przetwarzania danych osobowych – Zespół Kadr
  7. Rejestr zarządzeń dyrektora ORE – Zespół Sekretariatów
  8. Rejestr decyzji dyrektora ORE – Zespół Sekretariatów
  9. Rejestr skarg i wniosków – Zespół Sekretariatów
  10. Rejestr przepisów i procedur kontroli zarządczej – Samodzielne stanowisko ds. Planowania i Kontroli Zarządczej
  11. Rejestr pism przychodzących i wychodzących – Zespół Sekretariatów
  12. Rejestr kontroli zewnętrznych – Zespół Sekretariatów
  13. Rejestr zamówień publicznych – Zespół Zamówień Publicznych
  14. Rejestr wniosków zakupowych – Zespół Zamówień Publicznych