Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):

http://www.bip.ore.edu.pl

Ogłoszenie nr 58011 - 2017 z dnia 2017-04-04 r.
Warszawa: „Recenzenci – grupa Prace budowlane”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak

Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest realizowane w ramach projektu: „Partnerstwo na rzecz kształcenia zawodowego. Etap 3: Edukacja zawodowa odpowiadająca potrzebom rynku pracy”.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Rozwoju Edukacji, krajowy numer identyfikacyjny 14214358300000, ul. Al. Ujazdowskie  28, 00478   Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 345 37 00, e-mail iwona.koscielniak@ore.edu.pl, faks 22 345 37 70.
Adres strony internetowej (URL):

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Edukacja
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
www.bip.ore.edu.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.bip.ore.edu.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Ośrodek Rozwoju Edukacji 00-478 Warszawa, Aleje Ujazdowskie 28

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Recenzenci – grupa Prace budowlane”
Numer referencyjny: 45/ORE/PN/UE/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie

II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest Wyłonienie recenzentów planów i programów nauczania dla zmodernizowanych PPKZ dla zawodów wyodrębnionych w ramach grupy zawodów Prace budowlane. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. Część 1 – Betoniarz zbrojarz Część 2 – Monter izolacji budowlanych Część 3 – Monter konstrukcji budowlanych Cześć 4 – Murarz – tynkarz Część 5 – Technik budownictwa

II.5) Główny kod CPV: 80000000-4

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 08/05/2017

II.9) Informacje dodatkowe: Harmonogram prac związanych z opracowaniem recenzji planów i programów: Lp. Termin Rodzaj działania 1. 26-29.04.2017 Opracowanie I recenzji 2. 5-8.05.2017 Opracowanie II recenzji Powyższe terminy związane z realizacją przedmiotu zamówienia są orientacyjne i mogą ulec przesunięciu. Natomiast termin na opracowanie I i II recenzji określony w dniach i zadeklarowany w formularzu ofertowym nie może ulec zmianie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Część 1 – Betoniarz-zbrojarz a) dysponuje następującymi osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, które będą odpowiedzialne za świadczenie usług:  co najmniej 1 osobą posiadającą: 1.1. wykształcenie wyższe magisterskie, 1.2. Minimum 5 letnie doświadczenie w pracy dydaktycznej w szkole ponadgimnazjalnej/wyższej kształcącej w grupie zawodowej, w której kandydat zgłosił chęć opracowania recenzji lub co najmniej 5-letnie doświadczenie w pracy doradcy metodycznego/nauczyciela konsultanta w zakresie kształcenia zawodowego, w grupie zawodowej która obejmuje zawód/zawody, w których kandydat zgłosił chęć opracowania recenzji, Należy podać: nazwy szkoły/placówki/uczelni; okresu pracy dydaktycznej w układzie od miesiąc, rok; do miesiąc, rok; nazwy nauczanego przedmiotu kształcenia zawodowego teoretycznego /praktycznego, lub nazwę stanowiska/zakres czynności, okres zatrudnienia na stanowisku w układzie od miesiąc, rok, do miesiąc, rok. 1.3. Doświadczenie w zakresie współpracy z placówkami edukacyjnymi lub przedstawicielami rynku pracy: minimum 2 przykład formy współpracy (należy podać informacje o rodzaju współpracy i nazwę). 1.4. Doświadczenie recenzenta w zakresie opracowywania/wdrażania/opiniowania dokumentacji programowej szkolnictwa zawodowego, minimum opracowanie 2 dokumentacji (należy podać: tytuł dokumentu, adresatów, rok wydania, opcjonalnie: hiperłącze do publikacji dostępnej online). 1.5. Doświadczenie recenzenta w zakresie recenzowania opracowań/publikacji związanych z edukacją opracowanie minimum 2 dokumentacji (należy podać: tytuł recenzowanego materiału oraz jego objętość). Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie Załącznika nr 9 do SIWZ metodą spełnia/nie spełnia. Część 2 – Monter izolacji budowlanych b) dysponuje następującymi osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, które będą odpowiedzialne za świadczenie usług:  co najmniej 1 osobą posiadającą: 1.6. wykształcenie wyższe magisterskie, 1.7. Minimum 5 letnie doświadczenie w pracy dydaktycznej w szkole ponadgimnazjalnej/wyższej kształcącej w grupie zawodowej, w której kandydat zgłosił chęć opracowania recenzji lub co najmniej 5-letnie doświadczenie w pracy doradcy metodycznego/nauczyciela konsultanta w zakresie kształcenia zawodowego, w grupie zawodowej która obejmuje zawód/zawody, w których kandydat zgłosił chęć opracowania recenzji, Należy podać: nazwy szkoły/placówki/uczelni; okresu pracy dydaktycznej w układzie od miesiąc, rok; do miesiąc, rok; nazwy nauczanego przedmiotu kształcenia zawodowego teoretycznego /praktycznego, lub nazwę stanowiska/zakres czynności, okres zatrudnienia na stanowisku w układzie od miesiąc, rok, do miesiąc, rok. 1.8. Doświadczenie w zakresie współpracy z placówkami edukacyjnymi lub przedstawicielami rynku pracy: minimum 2 przykład formy współpracy (należy podać informacje o rodzaju współpracy i nazwę). 1.9. Doświadczenie recenzenta w zakresie opracowywania/wdrażania/opiniowania dokumentacji programowej szkolnictwa zawodowego, minimum opracowanie 2 dokumentacji (należy podać: tytuł dokumentu, adresatów, rok wydania, opcjonalnie: hiperłącze do publikacji dostępnej online). 1.10. Doświadczenie recenzenta w zakresie recenzowania opracowań/publikacji związanych z edukacją opracowanie minimum 2 dokumentacji (należy podać: tytuł recenzowanego materiału oraz jego objętość). Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie Załącznika nr 9 do SIWZ metodą spełnia/nie spełnia. Część 3 – Murarz tynkarz c) dysponuje następującymi osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, które będą odpowiedzialne za świadczenie usług:  co najmniej 1 osobą posiadającą: 1.11. wykształcenie wyższe magisterskie, 1.12. Minimum 5 letnie doświadczenie w pracy dydaktycznej w szkole ponadgimnazjalnej/wyższej kształcącej w grupie zawodowej, w której kandydat zgłosił chęć opracowania recenzji lub co najmniej 5-letnie doświadczenie w pracy doradcy metodycznego/nauczyciela konsultanta w zakresie kształcenia zawodowego, w grupie zawodowej która obejmuje zawód/zawody, w których kandydat zgłosił chęć opracowania recenzji, Należy podać: nazwy szkoły/placówki/uczelni; okresu pracy dydaktycznej w układzie od miesiąc, rok; do miesiąc, rok; nazwy nauczanego przedmiotu kształcenia zawodowego teoretycznego /praktycznego, lub nazwę stanowiska/zakres czynności, okres zatrudnienia na stanowisku w układzie od miesiąc, rok, do miesiąc, rok. 1.13. Doświadczenie w zakresie współpracy z placówkami edukacyjnymi lub przedstawicielami rynku pracy: minimum 2 przykład formy współpracy (należy podać informacje o rodzaju współpracy i nazwę). 1.14. Doświadczenie recenzenta w zakresie opracowywania/wdrażania/opiniowania dokumentacji programowej szkolnictwa zawodowego, minimum opracowanie 2 dokumentacji (należy podać: tytuł dokumentu, adresatów, rok wydania, opcjonalnie: hiperłącze do publikacji dostępnej online). 1.15. Doświadczenie recenzenta w zakresie recenzowania opracowań/publikacji związanych z edukacją opracowanie minimum 2 dokumentacji (należy podać: tytuł recenzowanego materiału oraz jego objętość). Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie Załącznika nr 9 do SIWZ metodą spełnia/nie spełnia. Część 4 – Monter konstrukcji budowlanych d) dysponuje następującymi osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, które będą odpowiedzialne za świadczenie usług:  co najmniej 1 osobą posiadającą: 1.16. wykształcenie wyższe magisterskie, 1.17. Minimum 5 letnie doświadczenie w pracy dydaktycznej w szkole ponadgimnazjalnej/wyższej kształcącej w grupie zawodowej, w której kandydat zgłosił chęć opracowania recenzji lub co najmniej 5-letnie doświadczenie w pracy doradcy metodycznego/nauczyciela konsultanta w zakresie kształcenia zawodowego, w grupie zawodowej która obejmuje zawód/zawody, w których kandydat zgłosił chęć opracowania recenzji, Należy podać: nazwy szkoły/placówki/uczelni; okresu pracy dydaktycznej w układzie od miesiąc, rok; do miesiąc, rok; nazwy nauczanego przedmiotu kształcenia zawodowego teoretycznego /praktycznego, lub nazwę stanowiska/zakres czynności, okres zatrudnienia na stanowisku w układzie od miesiąc, rok, do miesiąc, rok. 1.18. Doświadczenie w zakresie współpracy z placówkami edukacyjnymi lub przedstawicielami rynku pracy: minimum 2 przykład formy współpracy (należy podać informacje o rodzaju współpracy i nazwę). 1.19. Doświadczenie recenzenta w zakresie opracowywania/wdrażania/opiniowania dokumentacji programowej szkolnictwa zawodowego, minimum opracowanie 2 dokumentacji (należy podać: tytuł dokumentu, adresatów, rok wydania, opcjonalnie: hiperłącze do publikacji dostępnej online). 1.20. Doświadczenie recenzenta w zakresie recenzowania opracowań/publikacji związanych z edukacją opracowanie minimum 2 dokumentacji (należy podać: tytuł recenzowanego materiału oraz jego objętość). Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie Załącznika nr 9 do SIWZ metodą spełnia/nie spełnia. Część 5 – Technik budownictwa e) dysponuje następującymi osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, które będą odpowiedzialne za świadczenie usług:  co najmniej 1 osobą posiadającą: 1.21. wykształcenie wyższe magisterskie, 1.22. Minimum 5 letnie doświadczenie w pracy dydaktycznej w szkole ponadgimnazjalnej/wyższej kształcącej w grupie zawodowej, w której kandydat zgłosił chęć opracowania recenzji lub co najmniej 5-letnie doświadczenie w pracy doradcy metodycznego/nauczyciela konsultanta w zakresie kształcenia zawodowego, w grupie zawodowej która obejmuje zawód/zawody, w których kandydat zgłosił chęć opracowania recenzji, Należy podać: nazwy szkoły/placówki/uczelni; okresu pracy dydaktycznej w układzie od miesiąc, rok; do miesiąc, rok; nazwy nauczanego przedmiotu kształcenia zawodowego teoretycznego /praktycznego, lub nazwę stanowiska/zakres czynności, okres zatrudnienia na stanowisku w układzie od miesiąc, rok, do miesiąc, rok. 1.23. Doświadczenie w zakresie współpracy z placówkami edukacyjnymi lub przedstawicielami rynku pracy: minimum 2 przykład formy współpracy (należy podać informacje o rodzaju współpracy i nazwę). 1.24. Doświadczenie recenzenta w zakresie opracowywania/wdrażania/opiniowania dokumentacji programowej szkolnictwa zawodowego, minimum opracowanie 2 dokumentacji (należy podać: tytuł dokumentu, adresatów, rok wydania, opcjonalnie: hiperłącze do publikacji dostępnej online). 1.25. Doświadczenie recenzenta w zakresie recenzowania opracowań/publikacji związanych z edukacją opracowanie minimum 2 dokumentacji (należy podać: tytuł recenzowanego materiału oraz jego objętość). Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie Załącznika nr 9 do SIWZ metodą spełnia/nie spełnia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (zgodnie z wzorami określonymi w Załącznikach nr 4 i 5 do SIWZ)i załącznik nr 9 do SIWZ -Wykaz osób. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa oświadczenie dotyczące tych podmiotów (zgodnie z wzorem określonym w Załączniku nr 7 do SIWZ). 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składa oświadczenia dotyczące podwykonawców (zgodnie z wzorem określonym w Załączniku nr 8 do SIWZ). 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 5.Zamawiający żąda w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu złożenia wraz z ofertą odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 6. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Załącznik nr 9 do SIWZ -Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego i Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin wykonania recenzji 40

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany postanowień umowy wymagają zachowania formy pisemnej, pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany treści umowy w sprawie zamówień publicznych w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: • w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na współfinansowanie zamówienia na usługę, • w przypadku wystąpienia „siły wyższej”. „Siła wyższa” oznacza wydarzenie zewnętrzne, nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, którego skutkom nie można zapobiec, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, • w przypadku zmiany stanu prawnego, który będzie wnosił nowe wymagania co do sposobu realizacji jakiegokolwiek elementu usług, • niezbędna jest zmiana sposobu wykonania przedmiotu Umowy, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy; • innych nieistotnych zmian, których nie można przewidzieć w chwili zawierania umowy pod warunkiem, że zmiany te nie będą niekorzystne dla Zamawiającego, • zmiana terminu realizacji Umowy w przypadku, gdy zaistnieje przerwa/zawieszenie w realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, lub w przypadku zajścia okoliczności, które nie były znane w momencie wszczęcia postępowania i których nie można było przewidzieć w trakcie realizacji umowy; • w przypadku konieczności zmiany terminu realizacji umowy w szczególności spowodowanej przedłużającym się czasem trwania procedury przetargowej, nieprzewidzianą przerwą w realizacji przedmiotu zamówienia lub z innych uzasadnionych przyczyn wskazanych przez Zamawiającego. Zmiana umowy z powodów, o których mowa w zdaniu poprzednim możliwa jest pod warunkiem poinformowania Wykonawcy przez Zamawiającego o konieczności wprowadzenia zmiany wraz z podaniem przyczyn żądanej zmiany; • zmiany osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, pod warunkiem zaproponowania nowych osób, które posiadać będą doświadczenie i kwalifikacje zawodowe określone w przedmiotowym ogłoszeniu oraz pod warunkiem przedstawienia Zamawiającemu informacji o proponowanej zmianie wraz z wyjaśnieniem przyczyn proponowanej zmiany i uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego;
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 11/04/2017, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1    Nazwa: Betoniarz-zbrojarz [711402]
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 1 – Betoniarz-zbrojarz [711402] Przedmiotem zamówienia jest opracowanie recenzji planów i programów nauczania dla zawodu „Betoniarz-zbrojarz [711402]” Głównym celem projektu „Partnerstwo na rzecz kształcenia zawodowego. Etap 3: Edukacja zawodowa odpowiadająca potrzebom rynku pracy” jest dostosowanie kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy poprzez zaangażowanie przedstawicieli pracodawców i pracowników na wszystkich etapach jego programowania. W projekcie zaplanowano do realizacji następujące działania: 1. Poszerzenie zadań 25 Branżowych Zespołów Partnerów Społecznych, reprezentatywnych dla zawodów szkolnictwa zawodowego. Przedstawiciele partnerów społecznych opracują rekomendacje do planów i programów nauczania oraz ścieżki rozwoju zawodowego dla zawodów, dla których zmodernizowano PPKZ. 2. Zmodernizowanie 73 podstaw programowych kształcenia w zawodach. 3. Przygotowanie suplementów do dyplomów i kwalifikacji na podstawie zmodyfikowanych PPKZ oraz ich tłumaczenie na język angielski. 4. Opracowanie planów i programów nauczania dla 203 zawodów (w I kw. 2017 r. dla 55 zawodów oraz w IV kw. 2017 r. i w I i II kw. 2018 r. do 148 zawodów). Zakres zadań wykonawców Do zadań recenzenta należy: 1. Przygotowanie dwóch pisemnych recenzji – pierwszej do 29 kwietnia 2017 r., która zawierać będzie uwagi do propozycji przygotowanej przez autorów planów i programów oraz ocenę zgodności z obowiązującym stanem prawnym, metodologią tworzenia planów i programów nauczania. Uwagi powinny być opisane zgodnie ze wzorem formularza recenzji. Po otrzymaniu od zespołów autorskich dzieł uwzględniających uwagi, recenzenci będą zobowiązani do opracowania drugiej recenzji do 8 maja 2017 r. zgodnie z przekazanym formularzem i przedłożenia jej personelowi projektu. 2. Przekazanie obu recenzji za pośrednictwem platformy Moodle ORE. 3. Współpraca z pracownikami Zespołu projektu. 4. Zdalnych kontaktów z pracownikami projektu i innymi recenzentami lub redaktorami merytorycznymi planów i programów (mailowo, telefonicznie oraz za pośrednictwem platformy edukacyjnej Moodle). Warunki realizacji umowy 1. Typ umowy: dzieło. 2. Termin realizacji umowy: 26.04– 08.05.2017 r. 3. Łączna liczba godzin zaangażowania: 20 godzin. 4. Warunki finansowe: Na podstawie wniosku o dofinansowanie projektu Zamawiający określa następujący maksymalny limit kosztów na poszczególne wydatki związane z opisanym zadaniem: realizacja przedmiotu umowy: 100 zł/godzina * 20 godzin = 2000,00 zł/os. Harmonogram prac związanych z opracowaniem recenzji planów i programów: Lp. Termin Rodzaj działania 1. 26-29.04.2017 Opracowanie I recenzji 2. 5-8.05.2017 Opracowanie II recenzji Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu pn. „Partnerstwo na rzecz kształcenia zawodowego. Etap 3: Edukacja zawodowa odpowiadająca potrzebom rynku pracy”, realizowanego przez Ośrodek Rozwoju Edukacji (Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020). Powyższe terminy związane z realizacją przedmiotu zamówienia są orientacyjne i mogą ulec przesunięciu. Natomiast termin na opracowanie I i II recenzji określony w dniach i zadeklarowany w formularzu ofertowym nie może ulec zmianie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 08/05/2017
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin wykonania recenzji 40
6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr: 2    Nazwa: Część 2 – Monter izolacji budowlanych [712401]
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest opracowanie recenzji planów i programów nauczania dla zawodu „Monter izolacji budowlanych [712401]” Głównym celem projektu „Partnerstwo na rzecz kształcenia zawodowego. Etap 3: Edukacja zawodowa odpowiadająca potrzebom rynku pracy” jest dostosowanie kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy poprzez zaangażowanie przedstawicieli pracodawców i pracowników na wszystkich etapach jego programowania. W projekcie zaplanowano do realizacji następujące działania: 1. Poszerzenie zadań 25 Branżowych Zespołów Partnerów Społecznych, reprezentatywnych dla zawodów szkolnictwa zawodowego. Przedstawiciele partnerów społecznych opracują rekomendacje do planów i programów nauczania oraz ścieżki rozwoju zawodowego dla zawodów, dla których zmodernizowano PPKZ. 2. Zmodernizowanie 73 podstaw programowych kształcenia w zawodach. 3. Przygotowanie suplementów do dyplomów i kwalifikacji na podstawie zmodyfikowanych PPKZ oraz ich tłumaczenie na język angielski. 4. Opracowanie planów i programów nauczania dla 203 zawodów (w I kw. 2017 r. dla 55 zawodów oraz w IV kw. 2017 r. i w I i II kw. 2018 r. do 148 zawodów). Zakres zadań wykonawców Do zadań recenzenta należy: 5. Przygotowanie dwóch pisemnych recenzji – pierwszej do 29 kwietnia 2017 r., która zawierać będzie uwagi do propozycji przygotowanej przez autorów planów i programów oraz ocenę zgodności z obowiązującym stanem prawnym, metodologią tworzenia planów i programów nauczania. Uwagi powinny być opisane zgodnie ze wzorem formularza recenzji. Po otrzymaniu od zespołów autorskich dzieł uwzględniających uwagi, recenzenci będą zobowiązani do opracowania drugiej recenzji do 8 maja 2017 r. zgodnie z przekazanym formularzem i przedłożenia jej personelowi projektu. 6. Przekazanie obu recenzji za pośrednictwem platformy Moodle ORE. 7. Współpraca z pracownikami Zespołu projektu. 8. Zdalnych kontaktów z pracownikami projektu i innymi recenzentami lub redaktorami merytorycznymi planów i programów (mailowo, telefonicznie oraz za pośrednictwem platformy edukacyjnej Moodle). Warunki realizacji umowy 5. Typ umowy: dzieło. 6. Termin realizacji umowy: 26.04– 08.05.2017 r. 7. Łączna liczba godzin zaangażowania: 20 godzin. 8. Warunki finansowe: Na podstawie wniosku o dofinansowanie projektu Zamawiający określa następujący maksymalny limit kosztów na poszczególne wydatki związane z opisanym zadaniem: realizacja przedmiotu umowy: 100 zł/godzina * 20 godzin = 2000,00 zł/os. Harmonogram prac związanych z opracowaniem recenzji planów i programów: Lp. Termin Rodzaj działania 1. 26-29.04.2017 Opracowanie I recenzji 2. 5-8.05.2017 Opracowanie II recenzji Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu pn. „Partnerstwo na rzecz kształcenia zawodowego. Etap 3: Edukacja zawodowa odpowiadająca potrzebom rynku pracy”, realizowanego przez Ośrodek Rozwoju Edukacji (Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020). Powyższe terminy związane z realizacją przedmiotu zamówienia są orientacyjne i mogą ulec przesunięciu. Natomiast termin na opracowanie I i II recenzji określony w dniach i zadeklarowany w formularzu ofertowym nie może ulec zmianie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 08/05/2017
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin wykonania recenzji 40
6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr: 3    Nazwa: Część 3 – Murarz-tynkarz [711204]
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest opracowanie recenzji planów i programów nauczania dla zawodu „Murarz-tynkarz [711204]” Głównym celem projektu „Partnerstwo na rzecz kształcenia zawodowego. Etap 3: Edukacja zawodowa odpowiadająca potrzebom rynku pracy” jest dostosowanie kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy poprzez zaangażowanie przedstawicieli pracodawców i pracowników na wszystkich etapach jego programowania. W projekcie zaplanowano do realizacji następujące działania: 1. Poszerzenie zadań 25 Branżowych Zespołów Partnerów Społecznych, reprezentatywnych dla zawodów szkolnictwa zawodowego. Przedstawiciele partnerów społecznych opracują rekomendacje do planów i programów nauczania oraz ścieżki rozwoju zawodowego dla zawodów, dla których zmodernizowano PPKZ. 2. Zmodernizowanie 73 podstaw programowych kształcenia w zawodach. 3. Przygotowanie suplementów do dyplomów i kwalifikacji na podstawie zmodyfikowanych PPKZ oraz ich tłumaczenie na język angielski. 4. Opracowanie planów i programów nauczania dla 203 zawodów (w I kw. 2017 r. dla 55 zawodów oraz w IV kw. 2017 r. i w I i II kw. 2018 r. do 148 zawodów). Zakres zadań wykonawców Do zadań recenzenta należy: 9. Przygotowanie dwóch pisemnych recenzji – pierwszej do 29 kwietnia 2017 r., która zawierać będzie uwagi do propozycji przygotowanej przez autorów planów i programów oraz ocenę zgodności z obowiązującym stanem prawnym, metodologią tworzenia planów i programów nauczania. Uwagi powinny być opisane zgodnie ze wzorem formularza recenzji. Po otrzymaniu od zespołów autorskich dzieł uwzględniających uwagi, recenzenci będą zobowiązani do opracowania drugiej recenzji do 8 maja 2017 r. zgodnie z przekazanym formularzem i przedłożenia jej personelowi projektu. 10. Przekazanie obu recenzji za pośrednictwem platformy Moodle ORE. 11. Współpraca z pracownikami Zespołu projektu. 12. Zdalnych kontaktów z pracownikami projektu i innymi recenzentami lub redaktorami merytorycznymi planów i programów (mailowo, telefonicznie oraz za pośrednictwem platformy edukacyjnej Moodle). Warunki realizacji umowy 9. Typ umowy: dzieło. 10. Termin realizacji umowy: 26.04– 08.05.2017 r. 11. Łączna liczba godzin zaangażowania: 20 godzin. 12. Warunki finansowe: Na podstawie wniosku o dofinansowanie projektu Zamawiający określa następujący maksymalny limit kosztów na poszczególne wydatki związane z opisanym zadaniem: realizacja przedmiotu umowy: 100 zł/godzina * 20 godzin = 2000,00 zł/os. Harmonogram prac związanych z opracowaniem recenzji planów i programów: Lp. Termin Rodzaj działania 1. 26-29.04.2017 Opracowanie I recenzji 2. 5-8.05.2017 Opracowanie II recenzji Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu pn. „Partnerstwo na rzecz kształcenia zawodowego. Etap 3: Edukacja zawodowa odpowiadająca potrzebom rynku pracy”, realizowanego przez Ośrodek Rozwoju Edukacji (Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020). Powyższe terminy związane z realizacją przedmiotu zamówienia są orientacyjne i mogą ulec przesunięciu. Natomiast termin na opracowanie I i II recenzji określony w dniach i zadeklarowany w formularzu ofertowym nie może ulec zmianie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 08/05/2017
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena60
termin wykonania recenzji40
6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr: 4    Nazwa: Monter konstrukcji budowlanych [711102]
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest opracowanie recenzji planów i programów nauczania dla zawodu „Monter konstrukcji budowlanych [711102]” Głównym celem projektu „Partnerstwo na rzecz kształcenia zawodowego. Etap 3: Edukacja zawodowa odpowiadająca potrzebom rynku pracy” jest dostosowanie kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy poprzez zaangażowanie przedstawicieli pracodawców i pracowników na wszystkich etapach jego programowania. W projekcie zaplanowano do realizacji następujące działania: 1. Poszerzenie zadań 25 Branżowych Zespołów Partnerów Społecznych, reprezentatywnych dla zawodów szkolnictwa zawodowego. Przedstawiciele partnerów społecznych opracują rekomendacje do planów i programów nauczania oraz ścieżki rozwoju zawodowego dla zawodów, dla których zmodernizowano PPKZ. 2. Zmodernizowanie 73 podstaw programowych kształcenia w zawodach. 3. Przygotowanie suplementów do dyplomów i kwalifikacji na podstawie zmodyfikowanych PPKZ oraz ich tłumaczenie na język angielski. 4. Opracowanie planów i programów nauczania dla 203 zawodów (w I kw. 2017 r. dla 55 zawodów oraz w IV kw. 2017 r. i w I i II kw. 2018 r. do 148 zawodów). Zakres zadań wykonawców Do zadań recenzenta należy: 13. Przygotowanie dwóch pisemnych recenzji – pierwszej do 29 kwietnia 2017 r., która zawierać będzie uwagi do propozycji przygotowanej przez autorów planów i programów oraz ocenę zgodności z obowiązującym stanem prawnym, metodologią tworzenia planów i programów nauczania. Uwagi powinny być opisane zgodnie ze wzorem formularza recenzji. Po otrzymaniu od zespołów autorskich dzieł uwzględniających uwagi, recenzenci będą zobowiązani do opracowania drugiej recenzji do 8 maja 2017 r. zgodnie z przekazanym formularzem i przedłożenia jej personelowi projektu. 14. Przekazanie obu recenzji za pośrednictwem platformy Moodle ORE. 15. Współpraca z pracownikami Zespołu projektu. 16. Zdalnych kontaktów z pracownikami projektu i innymi recenzentami lub redaktorami merytorycznymi planów i programów (mailowo, telefonicznie oraz za pośrednictwem platformy edukacyjnej Moodle). Warunki realizacji umowy 13. Typ umowy: dzieło. 14. Termin realizacji umowy: 26.04– 08.05.2017 r. 15. Łączna liczba godzin zaangażowania: 20 godzin. 16. Warunki finansowe: Na podstawie wniosku o dofinansowanie projektu Zamawiający określa następujący maksymalny limit kosztów na poszczególne wydatki związane z opisanym zadaniem: realizacja przedmiotu umowy: 100 zł/godzina * 20 godzin = 2000,00 zł/os. Harmonogram prac związanych z opracowaniem recenzji planów i programów: Lp. Termin Rodzaj działania 1. 26-29.04.2017 Opracowanie I recenzji 2. 5-8.05.2017 Opracowanie II recenzji Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu pn. „Partnerstwo na rzecz kształcenia zawodowego. Etap 3: Edukacja zawodowa odpowiadająca potrzebom rynku pracy”, realizowanego przez Ośrodek Rozwoju Edukacji (Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020). Powyższe terminy związane z realizacją przedmiotu zamówienia są orientacyjne i mogą ulec przesunięciu. Natomiast termin na opracowanie I i II recenzji określony w dniach i zadeklarowany w formularzu ofertowym nie może ulec zmianie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 08/05/2017
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena60
termin wykonania recenzji40
6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr: 5    Nazwa: Technik budownictwa [311204]
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest opracowanie recenzji planów i programów nauczania dla zawodu „Technik budownictwa [311204]” Głównym celem projektu „Partnerstwo na rzecz kształcenia zawodowego. Etap 3: Edukacja zawodowa odpowiadająca potrzebom rynku pracy” jest dostosowanie kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy poprzez zaangażowanie przedstawicieli pracodawców i pracowników na wszystkich etapach jego programowania. W projekcie zaplanowano do realizacji następujące działania: 1. Poszerzenie zadań 25 Branżowych Zespołów Partnerów Społecznych, reprezentatywnych dla zawodów szkolnictwa zawodowego. Przedstawiciele partnerów społecznych opracują rekomendacje do planów i programów nauczania oraz ścieżki rozwoju zawodowego dla zawodów, dla których zmodernizowano PPKZ. 2. Zmodernizowanie 73 podstaw programowych kształcenia w zawodach. 3. Przygotowanie suplementów do dyplomów i kwalifikacji na podstawie zmodyfikowanych PPKZ oraz ich tłumaczenie na język angielski. 4. Opracowanie planów i programów nauczania dla 203 zawodów (w I kw. 2017 r. dla 55 zawodów oraz w IV kw. 2017 r. i w I i II kw. 2018 r. do 148 zawodów). Zakres zadań wykonawców Do zadań recenzenta należy: 17. Przygotowanie dwóch pisemnych recenzji – pierwszej do 29 kwietnia 2017 r., która zawierać będzie uwagi do propozycji przygotowanej przez autorów planów i programów oraz ocenę zgodności z obowiązującym stanem prawnym, metodologią tworzenia planów i programów nauczania. Uwagi powinny być opisane zgodnie ze wzorem formularza recenzji. Po otrzymaniu od zespołów autorskich dzieł uwzględniających uwagi, recenzenci będą zobowiązani do opracowania drugiej recenzji do 8 maja 2017 r. zgodnie z przekazanym formularzem i przedłożenia jej personelowi projektu. 18. Przekazanie obu recenzji za pośrednictwem platformy Moodle ORE. 19. Współpraca z pracownikami Zespołu projektu. 20. Zdalnych kontaktów z pracownikami projektu i innymi recenzentami lub redaktorami merytorycznymi planów i programów (mailowo, telefonicznie oraz za pośrednictwem platformy edukacyjnej Moodle). Warunki realizacji umowy 17. Typ umowy: dzieło. 18. Termin realizacji umowy: 26.04– 08.05.2017 r. 19. Łączna liczba godzin zaangażowania: 20 godzin. 20. Warunki finansowe: Na podstawie wniosku o dofinansowanie projektu Zamawiający określa następujący maksymalny limit kosztów na poszczególne wydatki związane z opisanym zadaniem: realizacja przedmiotu umowy: 100 zł/godzina * 20 godzin = 2000,00 zł/os. Harmonogram prac związanych z opracowaniem recenzji planów i programów: Lp. Termin Rodzaj działania 1. 26-29.04.2017 Opracowanie I recenzji 2. 5-8.05.2017 Opracowanie II recenzji Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu pn. „Partnerstwo na rzecz kształcenia zawodowego. Etap 3: Edukacja zawodowa odpowiadająca potrzebom rynku pracy”, realizowanego przez Ośrodek Rozwoju Edukacji (Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020). Powyższe terminy związane z realizacją przedmiotu zamówienia są orientacyjne i mogą ulec przesunięciu. Natomiast termin na opracowanie I i II recenzji określony w dniach i zadeklarowany w formularzu ofertowym nie może ulec zmianie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 08/05/2017
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena60
termin wykonania recenzji40
6) INFORMACJE DODATKOWE:



Zwiększ rozmiar czcionki Ustaw domyślny rozmiar czcionki Zmniejsz rozmiar czcionki