PROJEKTY SYSTEMOWE REALIZOWANE W ORE

Program wzmocnienia efektywności systemu nadzoru pedagogicznego i oceny jakości 
pracy szkoły etap III 

 
Okres realizacji: 01.03.2011 – 30.11.2015 (PROJEKT ZAKOŃCZONY)
Celem projektu było podniesienie jakości systemu oświaty poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu nadzoru pedagogicznego i oceny jakości pracy szkoły stanowiącego wsparcie w rozwoju szkół i placówek oraz dostarczanie informacji o systemie oświaty ułatwiających prowadzenie polityki edukacyjnej w Polsce. 

http://www.npseo.pl/

Projekt systemowy był realizowany w partnerstwie z Uniwersytetem Jagiellońskim oraz Era Ewaluacji Sp. z o.o.
Koordynator projektu; Anna Gocłowska

System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół

Okres realizacji: 01.04.2010 – 31.10.2015 (PROJEKT ZAKOŃCZONY)
 
Celem projektu była poprawa jakości systemu doskonalenia nauczycieli, spójnego z rozwojem szkół i placówek oświatowych.
 
Zmiany wprowadzone do systemu doskonalenia przyniosą korzyści przede wszystkim:

- szkołom i placówkom oświatowym, którym zostanie udzielone wsparcie we wszystkich obszarach działania. Proces doskonalenia zostanie „wprowadzony” do szkoły i będzie prowadzony zgodnie z jej aktualnymi potrzebami;
- nauczycielom, którzy otrzymają kompleksową pomoc w pracy dydaktyczno-wychowawczej. Nowy system doskonalenia będzie towarzyszył nauczycielom we wdrożeniu do praktyki zawodowej zmian wprowadzanych w oświacie.
Koordynator projektu: Marianna Hajdukiewicz

Wdrożenie podstawy programowej kształcenia ogólnego w przedszkolach i szkołach

Okres realizacji projektu: 01.05.2012 - 31.08.2015 (PROJEKT ZAKOŃCZONY)

Celem głównym projektu było wsparcie nauczycieli w zakresie stosowanych metod pracy z uczniem zwiększających skuteczność realizacji podstawy programowej kształcenia ogólnego.
Projekt był realizowany w partnerstwie z Fundacją Centrum Edukacji Obywatelskiej.          
Koordynator projektu: Magdalena Borecka

Doskonalenie strategii zarządzania oświatą na poziomie regionalnym i lokalnym - II etap

Okres realizacji projektu:  01.12.2013r. – 30.09.2015 (PROJEKT ZAKOŃCZONY)

Celem głównym projektu było wzmocnienie strategicznej roli JST w obszarze zarządzania i finansowania oświaty, a w szczególności opracowanie i upowszechnienie modeli planowania, zarządzania, monitorowania i finansowania szkół i placówek oraz podniesienie kompetencji przedstawicieli JST przez system szkoleń i dostarczenie fachowych publikacji, w tym zawierających przykłady dobrych praktyk.  
Projekt kontynuował działania podjęte w pierwszym etapie tj. w latach 2010-2012
Projekt był realizowany w partnerstwie z Vulcan Sp. zo.o.
Koordynator projektu: Dorota Jastrzębska

E-podręczniki do kształcenia ogólnego

Okres realizacji projektu: 01.11.2012 - 15.11.2015  (PROJEKT ZAKOŃCZONY)

Celem głównym projektu było opracowanie i udostępnienie bezpłatnych e-podręczników i zasobów edukacyjnych na platformie edukacyjnej.
Projekt realizowany w partnerstwie.
P.o koordynatora projektu: Agnieszka Lesia
Z-ca koordynatora projektu: Angelika Wiśniewska

Podniesienie jakości nauczania języków obcych na I, II i III etapie edukacyjnym, ze szczególnym uwzględnieniem obszarów defaworyzowanych - II etap.
 
Okres realizacji projektu: 01.04.2014 – 30.06.2015 (PROJEKT ZAKOŃCZONY)
Szczegółowe cele projektu:
1. Wzrost kompetencji pracowników instytucji wspomagania pracy szkoły w zakresie pracy z nauczycielami języków obcych
2. Przygotowanie wysokiej jakości materiałów metodycznych dla nauczycieli języków obcych wspierających pracę sieci współpracy i samokształcenia
3. Wzrost kompetencji nauczycieli w zakresie metodyki nauczania języków obcych oraz budowy wspierającego środowiska  

Działania projektowe były kierowane przede wszystkim do:
 
1. nauczycieli języków obcych oraz dyrektorów szkół I, II i III etapu edukacyjnego
2. instytucji wspomagających pracę szkół (placówek doskonalenia nauczycieli, poradni psychologiczno-pedagogicznych i bibliotek pedagogicznych)
3. organów prowadzących szkoły podstawowe i gimnazja.
P.o koordynatora projektu: Justyna Maziarska-Lesisz

Przywództwo i zarządzanie w oświacie- opracowanie i wdrożenie systemu kształcenia i doskonalenia dyrektorów szkół/placówek

(PROJEKT ZAKOŃCZONY)
Cel projektu: Wzmocnienie systemu zarządzania oświatą poprzez wypracowanie rozwiązań w zakresie kształcenia, rozwoju i wsparcia kadry kierowniczej szkół/placówek.

Działania podjęte w ramach projektu były skierowane do trzech grup docelowych: osób,które przygotowują się do pełnienia funkcji dyrektora szkoły, dyrektorów którzy pełnią tę funkcję po raz pierwszy oraz dyrektorów z wieloletnim doświadczenie
Koordynator projektu: Andrzej Jasiński




Wytworzył: Jakub Osiński (3 listopada 2011)
Opublikował: Marzena Owczarz (3 listopada 2011, 12:44:52)

Ostatnia zmiana: Marzena Owczarz (4 stycznia 2016, 11:40:00)
Zmieniono: Informacja o zakończeniu projektu e-podręcznik

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 21327

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij